GSI CLASSIC WC sedátko, Soft Close, Quick Release, bílá/bronz MSB87CN11
Kód: MSB87CN11V nabídce si vyberete z více než 30.000+ produktů a 60.000+ variant.
Při nákupu nad 10.000 Kč platíme dopravu my. Více v dopravě a platbě.
Jak nás hodnotí naši zákazníci? Hodnocení máme 5* z 5ti.
Poradíme s výběrem od PO do NE od 8:00 do 17:00.
Související produkty
Detailní popis produktu
Série CLASSIC vyzařuje eleganci prostřednictvím okamžitě a jasně rozpoznatelných stylistických rysů této produktové řady: klasický tvar umyvadel, toalet a bidetů. Výrobky mají vyvážené, robustní tvary se zjevným neoklasicistním designem. Jedná se o nadčasové výrobky, které dotvoří koupelnu.
Vlastnosti
Značka | GSI |
---|---|
Série | CLASSIC |
Barva | Bílá |
Materiál | Duroplast |
Tvar | Pro konkrétní WC |
Výbava | Soft Close (pomalé sklápění), Easy Take (odnímatelné sedátko) |
Hmotnost / ks | 2.8000 kg |
Balení | 1 ks |
EAN | 8032937829531 |
Taric | 39222000 |
Záruka | 2 roky |
Duroplast
Reaktoplasty (duroplasty) jsou zesíťované polymery, které vytvářejí prostorovou trojrozměrnou síť. Zesíťování nastává až při tvarování plastu vlivem tepla a tlaku, někdy působením katalyzátorů.
SoftClose
Pomocí hydraulického systému víko i sedátko pomalu dopadají na mísu. Pozvolné sklápění sedátka i víka zaručuje bezpečnost a zabraňuje poškození sedátka i WC mísy/urinálu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Toalety |
---|---|
Záruka: | 24 |
Hmotnost: | 2.8 kg |
Materiál: | Duroplast |
Cenový rozptyl: | 5000-7000 Kč |
Barva: | Bílá |
Série: | Classic |
Výbava: | Soft Close (pomalé sklápění);Easy Take (odnímatelné sedátko) |
Značka: | GSI |
Balení: | 1 |
Tvar: | Pro konkrétní WC |
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Moderní technologie a prvotřídní kvalita. GSI keramika je jedním z hlavních lídrů v oblasti keramiky italské a mezinárodní. Inovativní společnost pro odvětví sanitárního vybavení. Její činnost se datuje k počátkům tradice keramické výroby v okrese, kde společnost sídlí. Zejména od devadesátých let se firma dostává silným tahem směrem k inovacím, pod vedením nového managementu, a připravených mladých lidí.